De doelgroep is het winkelend publiek van Zuidplein. Dit is een doelgroep die weinig affectie heeft met musea. Verschillende culturen en leeftijden.
De Grand Tour in de 18e eeuw was bedoeld als avonturenreis voor jonge mensen die straks getrouwd en aan het werk, een strikt en geordend leven gaan leiden. Het was eigenlijk een deel van de culturele opvoeding.
Mijn concept om de Grand Tour na te bootsen in het museum is bedoeld om het winkelend publiek…
De doelgroep is het winkelend publiek van Zuidplein. Dit is een doelgroep die weinig affectie heeft met musea. Verschillende culturen en leeftijden.
De Grand Tour in de 18e eeuw was bedoeld als avonturenreis voor jonge mensen die straks getrouwd en aan het werk, een strikt en geordend leven gaan leiden. Het was eigenlijk een deel van de culturele opvoeding.
Mijn concept om de Grand Tour na te bootsen in het museum is bedoeld om het winkelend publiek van Zuidplein een ‘‘culturele opvoeding’’ te geven en ze op deze manier te triggeren om meer musea te gaan bezoeken.
Lees meer